pühapäev, 7. august 2016

55 küsimust, mida keegi ei küsi

Täna otsustasin ma teha postituse, mis sisaldab küsimusi, mida tavaliselt keegi Sinult ei küsi.
Küsimused on pärit internetist ja ma tõlkisin need eesti keelde. Tegelikult on küsimuste mõte see,
et pärast vastamist võid kellegi tuttava ära tagida/märkida, et ka tema nendele küsimustele vastaks.
Kahjuks minul pole blogimaailmas veel ühtegi sõpra, keda ära tagida, niisiis ma lihtsalt püüan alustada
ringi. Soovi korral tee ka ise enda blogisse selline postitus ja märgi postituse lõpus ära keegi, kes seda
ketti edasi arendaks. :)

1. KAS SA MAGAD RIIDEKAPIUKSED LAHTI VÕI VÕI KINNI?
Minul on peaaegu alati üks riidekapiuks lahti. Mul pole vajadust seda kinni panna, sest see ei sega
toas ringi liikumist. Olen vist lihtsalt laisk. :D

2. KAS SA VÕTAD HOTELLIDEST TASUTA ŠAMPOONE JA DUŠIGEELE KOJU KAASA?
Jap, ma teen seda, kuid tavaliselt jäävad need kodus lihtsalt seisma.

3. KAS SA LÕIKAD AJAKIRJADEST VÄLJA KUPONGE, KUID EI KASUTA NEID
KUNAGI?
Kahjuks Eestis ei ole ajakirjades nii palju kuponge nagu näiteks Ameerikas. Kui Eestis oleks
samasugune kupongidesüsteem nagu Ameerikas, siis ma koguks kuponge, kuni poest kaupa ostes ei
peaks peaaegu midagi maksma. Mulle hullult meeldis (see vist enam ei ole kavas) vaadata TLC pealt
saadet, kus inimesed ainult kupongidega maksidki ja päris raha kulus ülivähe. Vaata
saadet: https://www.youtube.com/watch?v=7h2QH9yfIQY

4. KAS SA OLEKSID PIGEM RÜNNATUD KARU VÕI MESILASTE POOLT?
Mõlemad variandid on liiga halvad ja ma ausalt ei oska valida.

5. KAS SUL ON KORTSUD?
Ei...?

6. KAS SA NAERATAD ALATI PILTIDEL?
Vist küll, välja arvatud siis, kui ma ei tea, et pilti tehakse.

7. KAS SA LOED OMA SAMME, KUI SA KÕNNID?
Ükskord ma lugesin, mitu sammu tuleb astuda, et üle Turusilla saada. Kokku sain vist 320 sammu. :D

8. KAS SA OLED METSAS PISSINUD?
Õige eestlane ikka on.

9. KAS SA OLED TANTSINUD ISEGI SIIS, KUI MUUSIKA EI MÄNGI?
Ikka olen, kui energiat on üle olnud.

10. KAS SA NÄRID OMA PASTAKAID JA PLIIATSEID?
Ei. See on vastik.

11. MIS SUURUSES VOODI SUL ON?
Tavaline üheinimese voodi.

12. MIS ON SINU SELLE NÄDALA LEMMIKLAUL?
https://www.youtube.com/watch?v=a59gmGkq_pw

13. KAS SINU ARUST ON OKEI, KUI MEHED KANNAVAD ROOSAT?
Ja, kuid see peab ikka sobima inimesele.

14. KAS SA VAATAD IKKA VEEL MULTIKAID?
Vennaga koos ikka vaatan. Ja vahel tuleb hull tuhin, et näiteks Karupoeg Puhhi vaadata. Kuid ekstra
telekat lahti ei tee, et vot nüüd vaatan multikaid. :D

15. MIDA SA ÕHTUSÖÖGI KÕRVALE JOOD?
Vett, piima või harva mahla.

16. MIS KASTME SISSE KASTAD KANANAGITSAID?
Kui McDonaldsist ostan nagitsaid, siis kaasa küsin magushapu kastme.

17. MIS ON SINU LEMMIKSÖÖK?
Vist pasta.

18. MIS FILMI VÕIKSID SA LÕPMATUSENI VAADATA?
Harry Potteri osad. Ja viimati vaatasin Pitch Perfecti ja nüüd tahaks uuesti vaadata, kuigi see ülivana
film.

19. MILLAL VIIMATI KIRJUTASID SA KELLELEGI KIRJA PABERIL?
Ma usun, et umbes 5 aastat tagasi vanaemaga saatsime üksteisele kirju.

20. KAS SA OSKAD AUTOL ÕLI VAHETADA?
Keegi võiks seletada, milleks autol üldse õli on vaja? :)

21.OLED KUNAGI SAANUD KIIRUSEÜLETAMISE EEST TRAHVI?
Sõidukit ma ei oma, seega ei.

22. MIS ON SINU LEMMIKVÕILEIB?
Tavaline vorstisai, kus võiks kurgilaastud peal olla.

23. MILLAL SA TAVALISLT MAGAMA LÄHED?
Kooli ajal 22-23 ja suvisel ajal tavaliselt südaööl.

24. KAS SA OLED LAISK?
Jah ja julgen seda tunnistada. :D

25. KUI SA OLID LAPS, SIIS KELLEKS SA ENNAST HALLOWEENIL RIIETUSID?
Mina olen ikka Marti ja Katrit jooksmas käinud. Ning väga tore on olnud.

26. KUI PALJUSID KEELI SA RÄÄKIDA OSKAD?
Eesti keel, inglise keel ja saksa keelt ülivähe. Mulle ei jää keeled üldse külge ja seetõttu saksa keele
õppimine ka väga ei edene.

27. KAS SA TELLID MÕNDA AJAKIRJA?
Igakuiselt jõuab meile koju Nipiraamat, tavaliselt ma lihtsalt sirvin selle läbi.

28. KAS SA VAATAD SEEBIOOPEREID?
Ei.

29. KAS SA KARDAD KÕRGUST?
Ei ja ma ei saa aru inimestest, kes kardavad, sest see kõik on ainult n.ö. peas kinni. Mul on ka näide
tuua. Olime perega kuskil kõrgel torni otsas. Venna meelest oli väga lahe ja kohe, kui isa (kardab
kõrgust) ütles, et "nii jube, kuidas sina ei karda?", hakkas ka vend vinguma, et lähme ära, sest ta ei
julge nii kõrgel olla.

30. KAS SA LAULAD AUTOS?
Ma ümisen ja näiteks Bieberi lauludele laulan kaasa, kuid siis tavaliselt muudetakse kanalit. :D

31. KAS SA LAULAD DUŠI ALL?
Ei, ma isegi ei mõtle duši all millegi peale.

32. KAS SA TANTSID AUTOS?
Vahepeal tagaistmel kätega "vehin". Väga veider...

33. MILLAL VIIMATI TEGID AUTOPORTREE FOTOGRAAFI JUURES?
Koolis sai eelmine aasta tehtud.

34. KAS SA ARVAD, ET MUUSIKALID ON IMALAD?
Ei. Ma olen muusikaklassis käinud ja käisime ka klassiga teatris muusikale vaatamas ja muidu lähen ka
meelsasti teatrisse neid vaatama.

35. KAS JÕULUD ON STRESSIROHKED?
Ja. Iga aasta on probleem, kuna ja kus jõuluõhtu veeta.

36. LEMMIKKOOK?
Vanaema tehtud rabarberikook.

37. KAS SA USUD VAIMUDESSE?
Ja, kuid mitte nii, et nad meid kummitaksid vms. Pigem nagu see, et pärast surma on olemas mingi
vorm, kuidas hing edasi elab. Minu mõttemaailma on muutnud see inimene:
https://www.youtube.com/watch?v=sqRDfJ5sj-0

38. KAS SUL ON KUNAGI OLNUD DEJA-VU TUNNET?
Ikka on. Enamasti on mingi tavaline olukord ja mul on tunne, et olen seda unes näinud. Või ka see, et
olen mingis uues paigas ja ma olen seda kohta ammu unes detailselt näinud. Mõni kord on deja-vu
tunne olnud väga tugev, kui ma ei suuda meenutada, mis tollel hetkel selle tunde tekitas.

39. KAS SA VÕTAD IGAPÄEVASELT VITAMIINE?
Ei.

40. PRISMA, SELVER VÕI RIMI?
Prismas meeldib mulle käia, kui soovin midagi uut proovida, sest seal on kaupa, mida mujal poodides
pole (täpselt nagu Kaubamaja). Selveris käin, kui olen kodus ja vaja midagi kiiresti osta, mida
pisikeses kodupoes müügil pole. Rimis käin kõige rohkem, sest see jääb koju minnes täpselt tee peale.

41. NIKE VÕI ADIDAS?
Nike.

42. CHEETOS VÕI LAYS?
Lays, ma ei suuda üldse Cheetost süüa, sest see on kuidagi nii nätske ja maitse ka eriti ei meeldi.

43. METSPÄHKLID VÕI PÄEVALILLESEEMNED?
Päevalilleseemned.

44. OLED KUNAGI VÕTNUD TANTSIMISKURSUSEID?
Olen tantsimas käinud 7 aastat.

45. KAS SA SAAD OMA KEELT TORUSSE PANNA?
Ja saan. :D

46. OLED KUNAGI NUTNUD, SEST OLID VÄGA ÕNNELIK?
Oli üks juhus, kui oli. Välismaal ja nutsin korda mööda poes kurbusest ja siis õnnest. Ma tahtsin poest
kaasa osta asju, kuid sularahast ei piisanud, seega nutsin kurbusest. Seejärel tuli meelde, et mul kaardi
peal ka raha ja siis nutsin õnnest. Pärast seda meenus, et kaardil limiit peal ja siis jälle töinasin keset
poodi. Lõpuks läks kõik hästi ja sain oma kauba ostetud. Olin siis võib-olla 10 aastane. :D

47. KUUM VÕI KÜLM TEE?
Külm tee.

48. TEE VÕI KOHv?
Kohv.

49. MIS ON SINU LEMMIK VÄRV?
Sinine!

50. KAS SA SAAD HOIDA HINGE KINNI ILMA, ET HOIAKS NINA KINNI?
Kas on olemas keegi, kes ei saa?

51. KAS SA OSKAD HÄSTI UJUDA?
Piinlik tunnistada, kuid mitte eriti.

52. OLED KUNAGI VÕISTLUST VÕITNUD?
Koos oma tantsugrupiga oleme mitmeid esimesi kohti saanud.

53.KUMMAD ON PAREMAD: MUSTAD VÕI ROHELISED OLIIVID?
Kummadki ei meeldi, kuigi pole vist kunagi ka proovinud. :D

54. KAS SA VINGUD NII KAUA, KUNI SAAD OMA TAHTMISE?
Ei, kui mulle öeldakse kindel ei, siis ma lepin sellega.

55. OLED SA KANNATLIK?
Ma usun, et olen, kuid vahepeal ei suuda absoluutselt kannatada. :D


Kopeeri need küsimused ja kutsu ka sõpru osalema! :)
Nägudeni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar